Често Задавани Въпроси

Общи Въпроси

Как мога да направя поръчка на сайта?

Може да направите поръчка в сайта ни като добавите към кошницата си продуктите, които сте си избрали и финализирате поръчката си или в чат платформата на сайта. При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката. За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт . Наш консултант ще се свърже с теб по емайл или телефон само, ако е необходимо допълнително уточнение по поръчката.

Какъв е срокът на доставка?

Поръчки направени до 17:00 в работен ден се изпращат в същия ден и могат да бъдат получени на следващия работен ден. Ако поръчката ви съдържа персонализирана декорация, наш сътрудник ще се свърже с вас, за да се уточни срока за доставка.

Каква е процедурата по замяна или връщане на закупен продукт?

Ако закупената стока не отговаря на очакванията ви, в срок от 14 работни дни от доставката на поръчката, можете да я върнете или замените. Изпратете продукта с куриерска фирма по твое желание до адреса за връщане: гр. София, 1700, кв.Витоша, ул."Георги Райчев" 21Б, бл.7, вх.А, ет.2, ап.4; Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - с оригинална опаковка и етикет. Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта. Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по банкова сметка, която ни предоставите. Ако желаете възстановяване на сумата по банков път, изпратете имейл с банкова сметка и титуляр на сметката. Технологичното време за обработка на върнати артикули към Emotions Factory е около седмица. Когато пратката пристигне при нас и продуктите бъдат прегледани, веднага ще се свържем с вас!

Липсва продукт от моята поръчка. Какво да направя?

Ако липсва продукт от поръчката ви, ще бъде изпратен към теб за сметка на Emotions Factory. Моля, свържете се с нас на посочените в сайта имейл или телефон.

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Може да пазарувате в нашия онлайн магазин като гост или с регистрация. Регистрацията на www.emotionsfactory.bg е лесна и ви позволява да: пазарувате по-бързо, запазите своите адреси за доставка, виждате историята на своите поръчки, проследите новите си поръчки, запазите продукти в „Любими“.

Какви са методите на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по два начина: в брой при получаване на продуктите ( с наложен платеж ) или с банков превод.

ИЗПРАТЕТЕ НИ СЪОБЩЕНИЕ

Не успявате да откриете отговор на въпроса си в секцията "Често задавани въпроси"?
Не се притеснявайте, нашият отдел Обслужване на клиенти ще се радва да ви помогне.
Попълнете формата за запитвания и ще получите отговор до 24 часа. Полетата, отбелязани със звездичка (*), са задължителни.
Благодарим ви!

1000ПРОДУКТА
50ПАРТИ ТЕМИ
2000ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ
5000ОТГОВОРЕНИ ЗАПИТВАНИЯ