ОБРАБОТКА НА ПОРЪЧКАТА
След като оформите поръчката и я потвърдите, ще получите писмо на e-mail адреса, който сте посочили при вашата регистрация. Това писмо е потвърждение, че поръчката Ви е направена успешно и е изпратена за обработка. Ако не получите такъв e-mail, моля свържете се с нас на адрес info@emotionsfactory.bg или на телефон +359883969999. След като подготвим и изпратим поръчката Ви, ще получите втори e-mail, за промяната на нейния статус на “изпратена” и номер на товарителница.
При възникване на неточности в информацията към поръчката или допълнителни въпроси, наш сътрудник ще Ви потърси на телефонния номер, оставен при оформянето на поръчката.
Моля, имайте предвид, че поръчката няма да бъде изпратена, ако данните за доставката са грешни или непълни и не можем да се свържем с Вас за изясняване на проблема в рамките на работния ден.
Поръчките се обработват от понеделник до петък. Поръчките не се обработват през почивните дни или национални празници. Ние се стремим да обработим, опаковаме и предадем поръчката Ви на куриерската фирма в срок от 1 до 3 работни дни.
ДОСТАВКАТА НА ВСИЧКИ ПОРЪЧКИ НАД 69 ЛВ ОТ ОНЛАЙН МАГАЗИНА Е БЕЗПЛАТНА!
НАЦИОНАЛНИ ДОСТАВКИ
Доставката на поръчки направени до 15:00ч. в работен ден (понеделник – петък) се извършва на следващия работен ден .
Поръчките направени след 15:00ч. се изпращат на следващия работен ден. Стоките се доставят до посочен от Потребителя адрес на територията на Република България чрез куриерски фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС или SPEEDY.
В зависимост от посочения от Вас метод за доставка, може да получите пратката си по следните начини:
ДОСТАВКА ДО ОФИС НА ЕКОНТ ЕКСПРЕС И SPEEDY
Ако сте избрали доставка до офис на Еконт или SPEEDY, поръчката Ви ще бъде изпратена до избран офис на куриера, който трябва да посетите, за да получите пратката си (поръчки, направени в петък до 15:00ч., могат да бъдат взети от офис на куриера включително и в събота до 13:00).
ДОСТАВКА ДО АДРЕС
Ако сте избрали доставка до врата, поръчката Ви ще бъде доставена до адреса, който сте посочили в рамките на деня за доставка. Точният час за доставка се определя според индивидуалния график на куриера. Когато е на адреса, куриерът ще Ви потърси на телефонния номер за връзка, оставен при поръчката.
Добавянето на приоритетен (точен) час за доставка е възможно, но оскъпява крайната цена на доставката с 3лв. Ако желаете да заявите приоритетен час на доставка, моля уточнете това при оформяне на поръчката, в полето „Допълнителна Информация” при завършване на поръчката.
Стоките се предават срещу подпис на потребителя или на адресът, който е посочен при създаване на поръчката. При невъзможност за предаване на стоката при първо посещение на посочения от Потребителя адрес и лице, не по вина на Доставчика и/или куриера (в случай, че няма никой на адреса и др. подобни), доставчикът полага усилие да се свърже с потребителя на посочения от последния телефон в рамките на 2 /два/ работни дни, за да бъде уточнен нов момент за извършване на доставката.
ВАЖНО: Всички пратки от нашия онлайн магазин се изпращат на клиента с опция преглед преди плащане. Клиентът е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост в ПРИСЪСТВИЕТО на куриера. Ако продуктът е повреден или е нарушено качеството му, клиентът е длъжен да го обяви на куриера в момента на доставката. В противен случай, стойността на пратката и на доставката остават за сметка на клиента! Онлайн магазин https://emotionsfactory.bg не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ПРАТКИТЕ
Веднага след изпращане на пратката ви с куриер, вие ще получите имейл с номера за проследяване на вашата пратка. Ако не получите такъв имейл Ви молим да се свържете с нас за да ви изпратим нов имейл с номер за проследяване на пратката Ви. Молим Ви да проследите статуса на пратката си с куриера, който ще я достави. В случай на допълнителни въпроси или усложнения Ви молим да се свържете с нас на имейл info@emotionsfactory.bg и ние с радост ще ви съдействаме!
НЕДОСТАВЕНИ ПРАТКИ
Ако поради някаква причина пратката Ви не бъде доставена от куриера, тя ще бъде считана за изоставена. Ако тази пратка бъде върната до нас ние ще се свържем с Вас на посочените от вас данни, за да можем да изпратим пратката отново. В случай, че не успеем да се свържем с Вас на посочените от вас данни за контакт, ние ще Ви възстановим заплатената сума на продуктите (като от тази сума ще приспаднем цената на куриера и всички допълнителни такси, които са ни били наложени във връзка с връщането на пратката обратно при нас). Ако получим нов адрес за доставка на пратката, ние ще изпратим пратката след потвърждаване на доплащане за допълнителните разходи за куриер. Ако пратката не бъде върната при нас, вие ще носите отговорност за всички разходи, свързани с изоставената пратка, включително разходите за продуктите.